Thursday, December 30, 2010

MEJA CIKGU TIMAH

Teringat lagi masa aku form 4. Aku sekolah kat SMTDSMZ, perhh, sekolah nie punye peraturan macam kat PLKN (even aku tak dapat PLKN,haha). Senang cerita camni tau, aku dengan kawan aku si Afiq tengah mengelabah sebab hari Isnin tu ada spotcheck kat perhimpunan. Perhh, time tu lutut aku da jatuh seketul kat bawah. Soo aku dengan afiq wat plan. Jeng Jeng Jeng~ plan nya kita orang duduk kat bawah meja guru larh! Suruh budak-budak nie senyap. Da lah bawah tu sempit, tiba-tiba PRUTTTTTTTT! Dak afiq kentut. Macam bodoh betul. Bau telor beb! Mengelabah aku kat bawah tu, tertanggal 3 bulu hidung aku. Tapi walaupun terpakse tahan azab kentut afiq selama 3 minit tapi result nye rambut kita orang selamat untuk seminggu. Yeahhh! HIDUP KENTUT dan MEJA CIKGU TIMAH.

No comments:

Post a Comment