Sunday, January 9, 2011

AJL25

AJL tahun ni boleh tahan gak. tapi boleh layan lah! tapi yang buat tahun ni best sebab ada BLACK. dia nyanyi lagu aku tu sofea jane. Tapi yang tak boleh tahan nama asal lagu tu KUBUR. Tension gak dengar nya. haha! btw aku da buat sedikit coment untuk artis artis yang menjayakan persembahan pada malam itu. Korang tengok je lah ok.

 Opening AJL tampilkan artis yang menang first kategori. walaupun agak bosan
tapi layan saja.

 Pengacara AJL memang kelaka gila. Nak nak lagi dialog faizal ismail
"SHUT UP NOT SHUT UP" means diam tak diam. haha! kelaka doh.

ARTIS AJL

YUNA 
(cinta sempurna)
dress up yuna pada malam AJL nampak macam panas jeh btw unik and nice. Opening yang menarik di persembahkan.

TOMOK
(berlari)
gempak jugak, tapi rambut cam ciot sikit sebab bertepek *aida suka. haha! btw nice. dress up tomok cool dan pandai dance. HEBAT

A.P.I
(pelita)
hebat nak mati starting dia. image tangan patah dan sakit yang di tonjolkan kreatif gila even first first aku ingat Noh ade jerawat.haha! but nice gimik mase last yang dia orang mati.

SHAHIR
(kebahagiaan dalam perpisahan)
bersajak gitu, LIKE macam Fynn Jamal. but kesian Shahir kena tampar kan. sakit tu! tapi korang perasan tak dia dah buang pendakap gigi dia. macho kan? Haha

BLACK & M.U.H
(drama king)
aku memang suka lagu ni so best jeh lah kan? vokal Black memang kacak*vokal ekh bukan muka. haha! but persembahan yang biasa sahaja but cool.

HAFIZ
(noktah cinta)
kalau korang tengok balik kan misai hafiz macam baru cukur. haha! kelaka. but simple jeh dan vokal MANTOP. gimik last yang mati tak tahan. tahniah meang vokal terbaik.

ANA RAFFALI
(tolong ingatkan aku)
show yang okeh okeh saja tapi pelik menang pulak! juri salah pilih kot. haha! yang layak menang YUNA. yeahh.tapi rezeki kan. btw nice show.

FAIZAL TAHIR
(selamat malam)
aku terharu tengok persembahan ni. best gila. aku tengok pun segala bulu aku naik. haha! image dari kecik hingga besar tu memang terharu. BEST.

ADIRA
(ku ada kamu)
show yang gempak! lagu edry abdul halim memang best best. vokal adira best. kalau jadi vokal terbaik pun orang tak coment lah.

BLACK
(sofea jane)
yeahhh! lagu aku tu masuk AJL memang best! thanks keyrol bagi aku nama ni. huhu! I LIKE. macam biasa vokal black memang best! time dia tarik tuh perhh pecah anak tekak tu. BEST dan COOL. aku SAYANG SOFEA JANE.

BUNKFACE
(extravaganza)
show yang biasa dan tidak banyak sangat gimik. btw band korang band yang aku paling suka. India  Indie boleh yoo. like you!

FAIZAL TAHIR
(hanyut)
show kau siapa dapat tanding bai. hebat gila babi kau punya show! aku suka gila beb. tak berkelip mata aku tengok sambil bercakap WAUUUUUU! HEBAT, TERHEBAT, PALING HEBAT. tahniah dapat persembahan terbaik. kau memang layak mendapatkan nya. kreatif kan otak dia. yeahhh! tak pernah mengecewakan. yezza~

STACY
(jahat)
show stacy kali ni macam tak berapa nak jahat lah, huhu! mungkin stacy lebih kan kepada vokal sebab tu dia tak terkinje kinje malam tu. btw show yang biasa.

HUJAN
(mencari konklusi)
show yang paling biasa aku tengok! korang memang datang saja nak enjoy ape? haha. tak menaruh harapan yang tinggi. bagus lah! btw korang best gak. aku suka band tunang misz nina! haha

PENUTUP AJL
penutup yang hebat juga nak nak lagi ziana zain dengan siti. aku ingat klon ziana zain datang tadi, puas aku tunggu. haha! but show siti aku tengok beria ria. sepatutnya yang menang siti kot bukan ana raffali. haha! siti cun melecun dan vokal best lah kan. aku suka siti, kalau korang tak suka pergi mati lah. haha! best.

TAHNIAH BUAT PEMENANG ANUGERAH JUARA LAGU 25.
KORANG BEST
cuma ana raffali menang terkejut sikit. haha! cheel lah k reader. choww~ 

No comments:

Post a Comment