Friday, January 28, 2011

KAWAN SEBONTOT

dah lama lah jugak aku tak buat entri baru mesti B-FABB semua tak sabar-sabarkan? (macam lah ade orang nak baca) haha. so ari ni aku nak introduce kat korang rakan-rakan sejubur aku dimasa hadapan.hehe! aku memperkenalkan calon-calonnya.

1.FAEZ MAHAD


jantan kepret ni merangkap gay aku yang tertonggek! ini lah calon kita yang pertama. 

2. AMER SYAFIQ


budak tak hensem ni merangkap pencacai aku yang memiliki diploma dalam mengangkat najis di India. da la pakai baju pinjam. haha! :) sorry. kidding

3. SHUEHAIDA ZAINAL


gadis ini merupakan gadis yang tercantik di Thailand. so jangan kacau, nanti AA marah! haha

4. AMIRUL AFIQ


ini mamat memiliki tahi idung yang tersikit di asia.

4. NADIAH ROSLAN


gadis yang B-FABB sedang lihat ini ialah gadis paling comel yang P.Ramlee penah lihat.

5. FARAH AIDA


ayu gitu. kalah lofa dewi remaja! aida kini sedang melanjutkan pelajaran beliau di England dalam bidang buruh binaan. :)

6. LUCA GREEN


gadis tak sedar diri akhirnya sudah sedar diri nya yang dia seorang pendatang haram. :)

ini hanya segelintir sahaja yang kuku boleh show-show kat B-FABB semua. cerita di atas seratus belas ribu lima ringgit 45sen "TIDAK BENAR" kecuali amer syafiq pinjam baju. haha! diaorang kawan yang menarik. soo, kalau kalau B-FABB nak gambar korang tertera di entri kuku. sila bagi tahu di showmix kuku atawpun bagi jeh tahu kan facebook aku. add+ Aizat Mahad. cheel! 
Teruskan support kukucagu okeyh. 

No comments:

Post a Comment